Betingelser
Ved innlevering av din enhet aksepterer du følgende:
- Vi er ikke ansvarlige for et eventuelt tap av data på din enhet ved reparasjon. Vi vil aldri slette dine data med vilje, men det er alltid en liten risiko for at data kan gå tapt. Dette skjer veldig sjeldent, men uforutsette ting kan skje. Vi anbefaler alltid at du tar back-up av dine data før du leverer din enhet inn til oss for reparasjon.
- Trykk HER for se hvordan du tar back-up av din iPhone.
- Dersom du leverer din enhet inn til reparasjon og denne ikke hentes innen 30 dager etter ferdig reparasjon, forbeholder vi oss retten til å dekke kostnadene vi har hatt ved reparasjonen ved å fakturere deg for kostnadene, selge enheten eller benytte deler fra enheten til andre reparasjoner.
Generell informasjon ved reparasjon av iPhone
Ved bytte av skjerm, batteri eller kamera vil du noen ganger få opp en melding om «ukjent del». Dette er en melding man får ved alle slike reparasjoner, uavhengig av om det ble benyttet en original del eller ikke. Grunnen til at man får denne meldingen er fordi delen som er byttet ut ikke er den eksakte delen mobiltelefonen hadde da den kom ut av fabrikken.